Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

8 Ξεχασμένες Αλήθειες για την Ευτυχία που θα απελευθερώσουν τη ψυχή σας!



Ο Κόσμος της ευτυχίας φαίνεται άπιαστος, αλλά δεν δεν είναι: 8 ξεχασμένες αλήθειες για την ευτυχία δείχνουν το δρόμο:

Κάθε φορά που έχετε ευχάριστες συγκινήσεις πιστεύετε πως απολαμβάνετε την αιώνια ευτυχία. Δυστυχώς όμως, αυτό δεν διαρκεί πολύ. Ερωτεύεστε και μεθάτε από το πάθος νομίζοντας ότι βιώνετε την απόλυτη ευτυχία, αλλά για πόσο καιρό;


Όταν αισθάνεστε λυπημένοι ή απελπισμένοι, αισθάνεστε ότι είστε άτυχοι μα η αλήθειά είναι πως με τη λάθος διάθεση η πιθανότητα να βιώσετε μια κατάσταση απόλυτης ευτυχίας είναι μηδενική.
Έχετε δοκιμάσει διάφορες μεθόδους για να σκεφτείτε θετικά, αλλά όλο και κάτι πάει στραβά και πάλι η ψυχολογία σας πέφτει, πράγμα που σας κάνει να νομίζετε ότι είστε από εκείνους τους ανθρώπους που δεν αξίζουν να είναι ευτυχισμένοι.

Προσπαθείτε να εφαρμόσετε αρκετά διδάγματα, θρησκείες, φιλοσοφίες και κάθε είδους πνευματικές πρακτικές και στο τέλος αυτής της αναζήτησης ξεχνάτε τον αρχικό σας στόχο. Μπορεί να ακολουθείτε αυστηρά τους κανόνες, τις εντολές και τη στάση ζωής που σας προτείνουν, χωρίς όμως να φτάνετε στην επιθυμητή κατάσταση και παρ’ όλες τις προσπάθειες, την πειθαρχία και τις οδηγίες φτάνετε στο σημείο να ξεχνάτε γιατί κάνετε όλη αυτή την προσπάθεια.

Η σκέψη όσων σας αγχώνουν ως μέτρο επιτυχίας και ευαισθητοποίησης ασυναίσθητα σας μετατρέπει από νορμάλ και χαρούμενα άτομα σε βασανισμένα. Τρομακτικό, έτσι δεν είναι;

Δεν πιστεύω ότι υπάρχει καθοδήγηση ή κανόνες σχετικά με το πώς να γίνει κανείς ευτυχισμένος . Αλλά αν καταφέρουμε να αφομοιώσουμε όσα διαβάζουμε, μαθαίνουμε ή αντιμετωπίζουμε, υπάρχει ελπίδα να βρούμε τις ρίζες της ευτυχίας μας. Και αυτό είναι μια καλή αρχή. Απαλλαγμένοι από όλα τα διφορούμενα μηνύματα, μπορείτε να εξερευνήσετε τον εσωτερικό σας κόσμο και να βρείτε τους λόγους της απογοήτευσης που νιώθετε.

«Μην προσπαθείτε να εξηγήσετε τα πάντα με τη λογική.»

Αντί να παρακολουθείτε σεμινάρια, να αγοράζετε φιλοσοφικά βιβλία, κλπ, γιατί να μην αφήσετε τον εαυτό σας να δώσει τη λύση και όχι απλά να επαφίεται στον στείρο εξορθολογισμό;
Μπορεί βέβαια να βρείτε (μια λογική) εξήγηση για τη λύπη, το θυμό ή την κατάθλιψη. Μπορεί επίσης να ανακαλύψετε ποιος και γιατί σας έκανε να αισθάνεστε με αυτόν τον τρόπο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε πάντα να χειραγωγείτε τα συναισθήματα σας. Τα συναισθήματα πρέπει να βιώνονται.

Δεν μπορούμε να δώσουμε ορισμό στην ευτυχία, διότι ένας τέτοιος ορισμός θα μας δημιουργήσει την προσδοκία να ακολουθήσουμε ένα συγκεκριμένο μοτίβο συναισθηματικής ολοκλήρωσης. Για να παρακάμψετε αυτούς τους τυποποιημένους ορισμούς, πρέπει να πιστέψετε ότι η ευτυχία είναι η δική σας προσωπική διάσταση, μια εικόνα και ένα πρόσωπο που έχετε αφήσει κλειδωμένο μακριά σας και αδυνατείτε να το θυμηθείτε. Όπως θα διαβάσετε παρακάτω, αυτό συμβαίνει επειδή:

«Η ευτυχία δεν είναι ο τελικός στόχος ή ένα όνειρο, είναι μια διανοητική κατάσταση.»
Ναι, η ευτυχία δεν είναι μια κατάσταση που διατηρείται σταθερή, αλλά είναι αρκετά ισχυρή ώστε να μας ανεβάσει όταν αισθανόμαστε πνιγμένοι. Είναι άλλο πράγμα να πιέζετε τον εαυτό σας να νιώσει ευτυχισμένος και άλλο να το βιώνετε πραγματικά. Φανταστείτε την ευτυχία σαν στέρεο έδαφος στο οποίο μπορείτε να περπατήσετε. Κάπου κάπου, υπάρχουν εμπόδια και χαράδρες, αλλά αυτά μπορούν να αποφευχθούν αν έχετε στο μυαλό σας πως πάντα θα υπάρχει ένα στέρεο μονοπάτι από το οποίο μπορείτε να περάσετε.

Χωρίς αυτά τα εμπόδια στο δρόμο της ζωής, αυτή δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι ενδιαφέρουσα ή προκλητική. Τα εμπόδια αυτά πάνω στο στέρεο έδαφος που διασχίζετε πρέπει να τα παρομοιάζετε με τα λάθη σας. Αν προσπαθείτε να παρακάμπτετε αυτά τα λάθη, τότε αυτά θα παραμένουν εκεί και θα σας περιμένουν την επόμενη φορά που θα προσπαθήσετε να διασχίσετε ξανά το συγκεκριμένο σημείο. Και άντε πάλι από την αρχή …

Προσπαθήστε να αντιμετωπίσετε και να υπερνικήσετε αυτά τα εμπόδια. Μην το βάλετε στα πόδια και μην επιχειρείτε να τα παρακάμψετε. Τα εμπόδια είναι στη ζωή μας για να μας ξεσηκώσουν, να μας κινητοποιήσουν και όταν τα υπερνικάτε και πατάτε ξανά σε στέρεο έδαφος, θα πιστεύετε στον εαυτό σας και θα μπορείτε να επιβιώσετε όσα εμπόδια και αν βρεθούν στο δρόμο σας. Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε πως δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα αυτά τα λάθη. Αυτά είναι μια ψευδαίσθηση του μυαλού. Όταν τα ξεπεράσετε και τα αντιμετωπίσετε τότε μπορείτε να κατανοήσετε πως:

«Η ευτυχία δεν είναι κάτι που πρέπει να ψάχνετε, ξεδιπλώνεται μπροστά σας μόνη της!»
Πως εκφράζετε την επιθυμία σας να είστε ευτυχισμένοι; Κάποιοι την διατυπώνουν με τις φράσεις: «Θέλω να βρω την ευτυχία» ή «Πού πρέπει να ψάξω για την ευτυχία;». Αντιθέτως, είναι πιο σωστό να λέτε: «Θέλω να βελτιώσω τον εαυτό μου» ή «πώς θα μπορέσω να ξεδιπλώσω κάθε πτυχή του πολύχρωμου κόσμου μου;». Ενώ ψάχνετε, χάνετε πολύτιμο χρόνο από το να απελευθερώσετε το σώμα, το πνεύμα και την ψυχή σας από τις προκαταλήψεις, επειδή πρέπει να γνωρίζετε πως:

«Η ευτυχία δεν έρχεται από τους άλλους, είναι δική μας υπόθεση.»
Πιθανόν να έχετε βιώσει τον καταστροφικό πόνο της μοναξιάς και της απόρριψης όταν χωρίσατε από ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Και αυτό είναι φυσιολογικό, γιατί δεν είμαστε ψυχροί και ευνουχισμένοι από συναισθήματα. Αλλά είναι, επίσης, καταστροφικό και ζημιογόνο να σκέφτεται κάποιος ότι το πρόσωπο που είναι δίπλα του θα τον κάνει ευτυχισμένο. Στις περισσότερες περιπτώσεις, εσείς απολαμβάνετε την συντροφικότητα και την προσοχή, αλλά μήπως όλα αυτά σας κάνουν να ξεχνάτε τον πυρήνα του εαυτού σας; Ποια είναι τα πράγματα που σας δίνουν ευχαρίστηση, όταν αυτός ή αυτή δεν είναι κοντά σας; Ποια είναι τα σχέδια και οι ιδέες σας;

Όταν βρίσκεστε σε μια σχέση, υποσυνείδητα απορρίπτετε τις πεποιθήσεις σας (τουλάχιστον στην αρχή της σχέσης) για να απολαύσετε το πάθος της συνύπαρξης.
Αισθάνεστε κενό και φόβο όταν τα ισχυρά συναισθήματα που νιώθετε φεύγουν μακριά; Αισθάνεστε κενό γιατί απορριφθήκατε; Νιώθετε φόβο, γιατί νομίζετε ότι, αν το αγαπημένο σας πρόσωπο σας αφήσει, δεν θα μπορέσετε να ζήσετε χωρίς αυτό; Όλα αυτά συμβαίνουν επειδή:

«Η ευτυχία δεν είναι πάθος, η ευτυχία είναι αγάπη.»
Για να μετατρέψετε την ευτυχία από πάθος σε αγάπη, δεν θα πρέπει να ξεχνάτε το εσωτερικό σας κέντρο. Είναι η ταυτότητά σας και το στέρεο έδαφος πάνω στο οποίο πατάτε. Είτε είστε σε μια σχέση, είτε είστε μέρος μιας ομάδας με κάποιον ιδιαίτερο σκοπό, είτε είστε εργασιομανής , το πάθος μάλλον θα σας προκαλέσει μια εξάρτηση. Κάθε φορά που υποβαλλόμαστε σε έναν εθισμό, χάνουμε την ταυτότητά μας. Αυτό που μαθαίνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πως:

«Η ευτυχία δεν είναι αδιαφορία, είναι προσωπική ευθύνη.»
Είναι η ευθύνη δική σας να είστε ο εαυτός σας και να τον προστατεύετε ώστε να μην αφήνετε κανέναν άλλο να τον πάρει μακριά από εσάς. Πιστεύετε ότι το καθημερινό πρωινό φιλί του αγαπημένου σας είναι η απόδειξη της αγάπης του. Και ένα πρωί η αγάπη της ζωής σας, απλά, δεν βρίσκετε δίπλα σας για να σας φιλήσει. Τότε ο κόσμος σας καταρρέει. Ακριβώς επειδή δεν πήρατε τη δόση της ασφάλειας που είχατε συνηθίσει, είστε παγιδευμένοι σε έναν εθισμό. Είναι αυτό το είδος της ευτυχίας που ψάχνατε;

Η αίσθηση της αδιαφορίας και η ‘‘ατελείωτη’’ ευτυχία που νιώθετε μέσα σε μια σχέση είναι υπέροχη, αλλά θα πληρώσετε το τίμημα. Αυτό γίνεται επειδή απλά κλείσατε τα μάτια μπροστά στην προσωπική σας ευθύνη να προστατεύσετε την ταυτότητά σας. Και τότε συνειδητοποιούμε ότι:

«Η ευτυχία δεν είναι ένας μονόδρομος. Στην άλλη πλευρά του δρόμου υπάρχει μια κρίση.»
Μόλις χάσετε το έδαφος κάτω από τα πόδια σας, αισθάνεστε φόβο. Και είναι αυτή η στιγμή που αρχίζετε να κατηγορείτε όλους τους άλλους για την κατάστασή σας. Μπαίνετε στον πειρασμό να ζητήσετε συμβουλές από άλλους, θέλετε να σας κάνουν να αισθανθείτε ευχάριστα. Και αυτό είναι λογικό. Αλλά κανείς δεν μπορεί να σας εγγυηθεί πως θα πάρετε την προσωπικότητα και την ταυτότητά σας πίσω. Αυτή είναι δική σας προσωπική ευθύνη. Μόνο εσείς γνωρίζετε πώς να βρείτε το εσωτερικό σας κέντρο. Πως; Πραγματικά δεν υπάρχει κάποιο εγχειρίδιο, αλλά έχουμε μια πρόταση που απηχεί μια μεγάλη αλήθεια:

«Η ευτυχία δεν έρχεται από τύχη, είναι το προσωπικό σας ταλέντο.»
Αυτή είναι μια καλή αρχή για να ξεκινήσετε όταν είστε σε μια κρίση. Ο καθένας έχει ένα ταλέντο που είναι κάτι προσωπικό και μοναδικό. Ενώ το εξελίσσετε, αρχίζετε να κερδίζετε ξανά τον εαυτό σας. Η χαρά της κάθε επιτυχίας, ακόμα και τα μικρά βήματα που κάνετε, είναι μια εμπειρία που κανείς άλλος δεν μπορεί να σας δώσει. Το ταλέντο είναι μια εικόνα της ταυτότητάς σας. Ενώ αυτό ξεδιπλώνεται, εσείς ανακτάτε μέρος της ταυτότητάς σας. Είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να σας στερήσει. Τώρα πια γνωρίζετε ήδη ότι:

«Η ευτυχία δεν είναι σύμπτωση, αλλά μια έμπνευση που σας παρακινεί να μείνετε ζωντανοί
Πραγματικά και ολοκληρωμένα. Ζήστε για τον εαυτό σας και για τους άλλους. Ο εθισμός εξαφανίζεται και είστε πια ικανοί να δείτε τον κόσμο και τους ανθρώπους γύρω σας αντικειμενικά. Η ανάγκη να έχετε κάποιον που να σας κάνει ευτυχισμένους θα ακούγεται αφελής και βρεφική. Ακόμα κι αν δεν έχετε κάποιον να σας δίνει το πρωινό φιλί, ο κόσμος σας δεν θα καταρρεύσει, γιατί πλέον πατάτε σε στέρεο έδαφος και γνωρίζετε ήδη ότι τα εμπόδια μπροστά στο δρόμο σας είναι αδύναμα, πανούργα και αποτελούν μια πρόκληση για να σας ενθαρρύνουν και να σας εμπνεύσουν για νέες επιτυχίες.

Πηγή: share24.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να

Enuma Elish: Το βαβυλωνιακό Ποίημα της Δημιουργίας

Ο βαβυλωνιακός κόσμος μας διηγείται τη δική του εκδοχή για την Δημιουργία του Κόσμου, στο Enuma Elish (Ενούμα Έλις), το  Ποίημα της Δημιουργίας. Περιγραφή του Enuma Elish Γνωστό, επίσης, ως Ποίημα της Δημιουργίας , το Enuma Elish , είναι μια ποιητική σύνθεση βαβυλωνιακής προέλευσης, αποτελούμενη από επτά πινακίδες σφηνοειδούς γραφής, από, περίπου, εκατόν δεκαπέντε έως εκατόν εβδομήντα σειρές, που  χρονολογούνται από τον 18ο ή 17ο αιώνα π.Χ. Σύμφωνα με τους ιστορικούς, αυτό το έργο, που προέρχεται από την Βαβυλώνα, βρέθηκε ανάμεσα στα ερείπια της βιβλιοθήκης του Ασσουρμπανιπάλ, που βρισκόταν στην αρχαία πόλη Νινευή. Οι ειδικοί λένε ότι είναι μια μυθολογική ιστορία που προτίθεται να διηγηθεί τη δημιουργία του γνωστού κόσμου. Η θεματολογία του Enuma Elish Η πλοκή αυτού του μύθου, αρχίζει να εξελίσσεται χρονικά σε μία εποχή πριν από τη δημιουργία της ανθρωπότητας, που περιγράφεται ως η στιγμή που ο ουρανός και η γη δεν είχαν ακόμα ένα όνομα. Σύμφωνα

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκ

Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά Οι αδελφές της Σταχτοπούτας, που συχνά αναφέρονται σαν οι Άσχημες Αδελφές, δεν είναι πάντα εξωτερικά άσχημες. Σε μερικές παραλλαγές είναι πολύ όμορφες εξωτερικά αλλά φανερώνουν μιαν εσωτερική και πνευματική ασχήμια. Στη γερμανική παραλλαγή έχουν "όμορφο πρόσωπο αλλά κακή καρδιά" και αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις του κακού που βρίσκονται στην αγένεια, την απληστία, τη ζήλεια και τη ματαιοδοξία. Η μητριά αντιπροσωπεύει τη σκοτεινή και καταστροφική όψη της γυναικείας φύσης, που σε άλλα παραμύθια τη βλέπουμε στην κακιά μάγισσα. Οι μητριές, όπως αυτές της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης, συμβολίζουν ακόμη τον Χαμένο Παράδεισο και τη σκληρή πραγματικότητα ενός κόσμου, στον οποίο το άτομο αντιμετωπίζει αυτή τη σκοτεινή πλευρά της Μεγάλης Μητέρας. Σε μερικές παραλλαγές, η νεκρή μητέρα της Σταχτοπούτας παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Εμφανίζεται στην κόρη της δίνοντάς της μαγικά ξόρκια, ή εμφανίζετα

Η παράξενη περίπτωση των Gillian &Jennifer Pollock: τα Δίδυμα κορίτσια που πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται από την ίδια μητέρα

Ο Κόσμος των ιστοριών μετενσάρκωσης, μας διηγείται την παράξενη ιστορία της οικογένειας Pollock. Αλήθεια ή ευσεβής πόθος των γονέων; O John και η Florence Pollock ζούσαν στο Hexham της Αγγλίας και μετά τον γάμο τους έφεραν στον κόσμο δυο κόρες, τις Jacqueline και την Joanna. Στις 5 Μαΐου του 1957 η εξάχρονη Jacqueline, η εντεκάχρονη Joanna και ο φίλος τους Anthony Layden συναντήθηκαν για να πάνε στην εκκλησία. Στον δρόμο προς την εκκλησία ένας οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να παρασύρει τα τρία παιδιά και να χάσουν τη ζωή τους ακαριαία. Οι δύο γονείς συντετριμμένοι απο τον χαμό των κοριτσιών τους ζούσαν με την ελπίδα της γέννησης ενός άλλου παιδιού. Ένα χρόνο αργότερα η Florence έμεινε έγκυος. Αν και ο ιατρός τους διαβεβαίωνε πως θα έφερναν στον κόσμο ένα μωρό ο John διαφωνούσε μαζί του και υποστήριζε πως η γυναίκα του κυοφορούσε δίδυμα πιστεύοντας πως θα ερχόταν στον κόσμο μετενσαρκωμένες οι δυο χαμένες του κόρες. Στις 4 Οκτωβρίου του 1958 ο John επαληθεύ

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες