Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Οι Ψυχολόγοι Αποκαλύπτουν τους 4 Βασικούς Παράγοντες που Καθορίζουν την Προσωπικότητά σας

Ο Κόσμος της προσωπικότητας του ανθρώπου είναι ένας Κόσμος, μοναδικός. Υπάρχουν όμως 4 στοιχεία που καθορίζουν τη διαμόρφωσή του.

Έχετε μια μοναδική και ξεχωριστή προσωπικότητα που ανήκει μόνο σε εσάς, αλλά  μπορεί να εκπλαγείτε αν μάθετε ότι υπάρχουν μόνο 4 κύρια στοιχεία που καθορίζουν τη διαμόρφωση της προσωπικότητάς σας.

Όταν γεννιέστε αρχίζετε να παρατηρείτε και να γνωρίζετε τον κόσμο γύρω σας, αλλά το ερώτημα «Ποιος είμαι εγώ;» αρχίζει να σας απασχολεί λιγάκι αργότερα.

Γύρω στην ηλικία των 2 ετών αρχίζουμε να αναγνωρίζουμε τον εαυτό μας σαν ξεχωριστό ον από τους γονείς μας και αποκαλύπτουμε την δική μας προσωπικότητα.
Τα 4 Στοιχεία που Καθορίζουν την Προσωπικότητά μας Σύμφωνα με τους Ψυχολόγους

Ανάμεσα στην ηλικία των 2 και των 6, αρχίζουμε να αναπτύσσουμε τη δική μας μοναδική αίσθηση του εαυτού μας. Είναι αυτό το διάστημα στο οποίο αυτά τα στοιχεία αρχίζουν να παίρνουν μορφή και μας βοηθούν να γίνουμε αυτός που είμαστε. Φυσικά, η ανάπτυξη της προσωπικότητάς μας δε συμβαίνει μόνο στην παιδική ηλικία, για αυτό τον λόγο θα αναφερθούμε στα βασικά στοιχεία που επηρεάζουν τη διαμόρφωση του χαρακτήρα μας σε νεαρή αλλά και σε μεγαλύτερη ηλικία.

1.Γενετικοί Παράγοντες
Η γενετική σας είναι ένα βασικό στοιχείο που καθορίζει περίπου το 40% της εξέλιξης της προσωπικότητάς σας. Τα γονίδια που έχουν περάσει σε εσάς από τους γονείς σας, είναι το κομμάτι στο οποίο δεν έχετε κανέναν απολύτως έλεγχο. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να άλλαξε αρνητικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, αν το επιθυμείτε. Όλος ο τομέας της ψυχολογίας είναι αφιερωμένος στο να βοηθά τους ανθρώπους να αλλάξουν προς το καλύτερο.

Έτσι, αν έχετε γεννηθεί με μια άγρια και επιθετική προσωπικότητα, αυτό σημαίνει ότι ποτέ δεν θα είστε σε θέση αλλάξετε; Η σύντομη απάντηση είναι όχι. Η προσωπικότητα σας δεν παραμένει σταθερή καθ’όλη τη διάρκεια της ζωής σας. Οι ερευνητές εξέτασαν τη σταθερότητα των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας από την παιδική ηλικία μέχρι τα γηρατειά και διαπίστωσαν πως μόνο το 30% αυτών των χαρακτηριστικών αυτών είναι σταθερά κατά την παιδική ηλικία, αυξάνεται σε ποσοστό 54% αμέσως μετά την ενηλικίωση. ενώ φτάνει το 74% σε ηλικίες 50 και 70 ετών.

2.Το περιβάλλον σας
Το περιβάλλον που συμβάλλει στη δόμηση της προσωπικότητά σας μπορεί να περιλαμβάνει, το μέρος που μένετε, τις πολιτιστικές και πνευματικές επιρροές, την οικονομική σας ασφάλεια, αλλά και τις οικογενειακές, φιλικές και εργασιακές σας εμπειρίες. Οι κοινωνικές εμπειρίες διαμορφώνουν της προσωπικότητά σας, γιατί μέσα από αυτές γνωρίζετε τη διαφορετικότητα και μπορείτε να κάνετε συγκρίσεις. Ερευνητές στο King College του Λονδίνου, το Πανεπιστήμιο του Wisconsin και το Πανεπιστήμιο του Ουρμπάνα του Illinois μελέτησαν τις εμπειρίες στον χώρο εργασίας των νέων ενηλίκων και το πώς αυτές οι εμπειρίες βοηθούν στη διαμόρφωση της προσωπικότητά τους. Κατέληξαν στο ότι η ανάλυση στοιχείων της προσωπικότητας ατόμων ηλικίας 18 ετών, θα μπορούσε να ορίσει αν μια δουλειά θα άρεσε σε κάποιον από αυτούς στην ηλικία των 26. Δηλαδή, θα μπορούσαν να προβλέψουν από την ηλικία των 18, ποια δουλειά θα μπορούσε να κάνει ευχάριστα κάθε άτομο ηλικίας 18 ετών στα 26 του χρόνια. Επιπλέον, τα ευρήματα τους οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι οι εργασιακές εμπειρίες είναι συνδεδεμένες με αλλαγές της προσωπικότητας από την ηλικία των 18 έως και τα 26.

Ενδιαφέρον γεγονός αποτελεί ότι χαρακτηριστικά της προσωπικότητας που ήταν υπεύθυνα για την επιλογή της συγκεκριμένης καριέρας, ήταν και αυτά που άλλαξαν με την απόκτηση της εκάστοτε εργασιακής εμπειρίας σε κάθε άτομο.

3. Οικογενειακές επιρροές
Ακόμη και μονοζυγωτικά δίδυμα μοιράζονται μόνο το 50% από τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας τους. Μπορεί να μοιάζουν πανομοιότυπα, αλλά λειτουργούν σαν δύο διαφορετικά άτομα. Τα διζυγωτικά δίδυμα μοιράζονται μόνο το 30% των χαρακτηριστικών της προσωπικότητάς τους, και τα αδέλφια είναι συνήθως μόνο περίπου 20%. Τα παιδιά που μένουν στο ίδιο σπίτι αλλά δεν τους συνδέει κάποιος δεσμός αίματος, όπως για παράδειγμα αδέρφια που το ένα ή και τα δύο είναι υιοθετημένα από διαφορετικούς γονείς, έχουν ένα 7% κοινά χαρακτηριστικά στις προσωπικότητές τους.

Η οικογένεια σας μπορεί να σας μεταφέρει κάποιες παραδόσεις που θα κρατήσετε, όπως για παράδειγμα η φιλανθρωπία και ο εθελοντισμός που μπορούν θα επηρεάσουν το στοιχείο της γενναιοδωρίας της προσωπικότητά σας. Ομοίως, η οικογένειά σας μπορεί να έχει συντηρητική παράδοση και αυτές οι αξίες να περάσουν σε σας. Σαν αποτέλεσμα, εσείς μπορεί να έχετε πιο συντηρητική προσωπικότητα που δε θα είναι τόσο άνετη με το να ρισκάρει ή να δεχτεί αλλαγές.

4.Οι Εμπειρίες της Ζωής
Οι τραυματικές εμπειρίες της παιδική ηλικίας, ή ακόμα και στα εφηβικά χρόνια, όπου η προσωπικότητα αναπτύσσεται, μπορεί να έχει αντίκτυπο στην τελική της διαμόρφωση. Αναπτύσσουμε φοβίες από πολύ νωρίς και αυτές συνεχίζουν να υπάρχουν μέχρι να διαψευσθούν από τις εμπειρίες μας. Για παράδειγμα, αν φοβάστε τους σκύλους και έρθετε σε επαφή με έναν σκύλο που σας δημιουργήσει θετική εντύπωση, μπορεί να ξεπεράσετε αυτή τη φοβία.

Τα χαρακτηριστικά της εσωστρέφεια ή της εξωστρέφειας πιστεύεται ότι καθορίζονται από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας και συγκεκριμένα από τον τρόπο που ερμηνεύουμε την αντιμετώπισή μας από τους συμμαθητές μας.Αν μας γελοιοποιούν για τις προσπάθειές μας να κάνουν φίλους, είναι πιο πιθανό να γίνουμε εσωστρεφής.Ομοίως, αν μας προσφέρουν χαμόγελα, αγκαλιές και είναι διατεθιμένοι να παίζουν μαζί μας, είναι πιθανότερο να γίνουμε εξωστρεφής, καθώς η προσπάθειά μας να κάνουμε φίλους έχει θετική ανταπόκριση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκ

Enuma Elish: Το βαβυλωνιακό Ποίημα της Δημιουργίας

Ο βαβυλωνιακός κόσμος μας διηγείται τη δική του εκδοχή για την Δημιουργία του Κόσμου, στο Enuma Elish (Ενούμα Έλις), το  Ποίημα της Δημιουργίας. Περιγραφή του Enuma Elish Γνωστό, επίσης, ως Ποίημα της Δημιουργίας , το Enuma Elish , είναι μια ποιητική σύνθεση βαβυλωνιακής προέλευσης, αποτελούμενη από επτά πινακίδες σφηνοειδούς γραφής, από, περίπου, εκατόν δεκαπέντε έως εκατόν εβδομήντα σειρές, που  χρονολογούνται από τον 18ο ή 17ο αιώνα π.Χ. Σύμφωνα με τους ιστορικούς, αυτό το έργο, που προέρχεται από την Βαβυλώνα, βρέθηκε ανάμεσα στα ερείπια της βιβλιοθήκης του Ασσουρμπανιπάλ, που βρισκόταν στην αρχαία πόλη Νινευή. Οι ειδικοί λένε ότι είναι μια μυθολογική ιστορία που προτίθεται να διηγηθεί τη δημιουργία του γνωστού κόσμου. Η θεματολογία του Enuma Elish Η πλοκή αυτού του μύθου, αρχίζει να εξελίσσεται χρονικά σε μία εποχή πριν από τη δημιουργία της ανθρωπότητας, που περιγράφεται ως η στιγμή που ο ουρανός και η γη δεν είχαν ακόμα ένα όνομα. Σύμφωνα

Η παράξενη περίπτωση των Gillian &Jennifer Pollock: τα Δίδυμα κορίτσια που πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται από την ίδια μητέρα

Ο Κόσμος των ιστοριών μετενσάρκωσης, μας διηγείται την παράξενη ιστορία της οικογένειας Pollock. Αλήθεια ή ευσεβής πόθος των γονέων; O John και η Florence Pollock ζούσαν στο Hexham της Αγγλίας και μετά τον γάμο τους έφεραν στον κόσμο δυο κόρες, τις Jacqueline και την Joanna. Στις 5 Μαΐου του 1957 η εξάχρονη Jacqueline, η εντεκάχρονη Joanna και ο φίλος τους Anthony Layden συναντήθηκαν για να πάνε στην εκκλησία. Στον δρόμο προς την εκκλησία ένας οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να παρασύρει τα τρία παιδιά και να χάσουν τη ζωή τους ακαριαία. Οι δύο γονείς συντετριμμένοι απο τον χαμό των κοριτσιών τους ζούσαν με την ελπίδα της γέννησης ενός άλλου παιδιού. Ένα χρόνο αργότερα η Florence έμεινε έγκυος. Αν και ο ιατρός τους διαβεβαίωνε πως θα έφερναν στον κόσμο ένα μωρό ο John διαφωνούσε μαζί του και υποστήριζε πως η γυναίκα του κυοφορούσε δίδυμα πιστεύοντας πως θα ερχόταν στον κόσμο μετενσαρκωμένες οι δυο χαμένες του κόρες. Στις 4 Οκτωβρίου του 1958 ο John επαληθεύ

Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά Οι αδελφές της Σταχτοπούτας, που συχνά αναφέρονται σαν οι Άσχημες Αδελφές, δεν είναι πάντα εξωτερικά άσχημες. Σε μερικές παραλλαγές είναι πολύ όμορφες εξωτερικά αλλά φανερώνουν μιαν εσωτερική και πνευματική ασχήμια. Στη γερμανική παραλλαγή έχουν "όμορφο πρόσωπο αλλά κακή καρδιά" και αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις του κακού που βρίσκονται στην αγένεια, την απληστία, τη ζήλεια και τη ματαιοδοξία. Η μητριά αντιπροσωπεύει τη σκοτεινή και καταστροφική όψη της γυναικείας φύσης, που σε άλλα παραμύθια τη βλέπουμε στην κακιά μάγισσα. Οι μητριές, όπως αυτές της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης, συμβολίζουν ακόμη τον Χαμένο Παράδεισο και τη σκληρή πραγματικότητα ενός κόσμου, στον οποίο το άτομο αντιμετωπίζει αυτή τη σκοτεινή πλευρά της Μεγάλης Μητέρας. Σε μερικές παραλλαγές, η νεκρή μητέρα της Σταχτοπούτας παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Εμφανίζεται στην κόρη της δίνοντάς της μαγικά ξόρκια, ή εμφανίζετα

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες