Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Elba: η βοσκοπούλα των 9.300 ετών από τη Γαλικία της Ισπανίας

Ο Κόσμος της Μεσολιθικής εποχής ζωντανεύει στο πρόσωπο της Elba της βοσκοπούλας από τη Γαλικία της Ισπανίας.
Η πρώτη γυναίκα της οποίας η ύπαρξη χρονολογείται από τη Μεσολιθική εποχή, βρέθηκε στην Ισπανία. Όταν πέθανε, ταξίδευε με τρεις άγριους ταύρους, κάνοντας τη σημερινή διαδρομή του Camino de Santiago.

Την Elba την αιφνιδίασε ο θάνατος στο μέσο της διαδρομής στο βουνό πριν 9.300 χρόνια . Υποθέτουν ότι διέσχιζε με το κοπάδι της το ίδιο προγονικό μονοπάτι που σήμερα υπάρχει  ως ασφαλτοστρωμένος δρόμος. Τον  ίδιο δρόμο που δείχνει η Google  όταν ζητείται ο πιο άνετος δρόμος που διασχίζει  τα σύνορα μεταξύ των δήμων  Ο Courel και Pedrafita  Cebreiro στη περιοχή   Chan do Lindeiro.

Επίσης, υποθέτουν ότι ταξίδευε με το κοπάδι της που αποτελούταν από  τρεις άγριους ταύρους,έναν   με τεράστια κέρατα(πάνω από δύο μέτρα) και  δύο μικρότερους σε ηλικία.   Κατά πάσα πιθανότητα άρχιζε η Άνοιξη , ή ίσως να ήταν η αρχή του χειμώνα, και το έδαφος ήταν καλυμμένο από ένα στρώμα χιονιού  αρκετά απαλό  για να περπατήσει άνετα, αλλά αρκετά παχύ για να κρύψει κάποιες παγίδες στη διαμόρφωση του εδάφους. Η Elba δεν είδε την τρύπα που είχε ανοίξει στο έδαφος, διότι η πυκνή και άγρια βλάστηση του βουνού που ήταν ντυμένο στα λευκά, κάλυψε τo άνοιγμα. Οι τέσσερις έπεσαν στο φυσικό φρέαρ, βάθους 15 μέτρων , που είχε πρόσφατα δημιουργηθεί  εκείνη  την περίοδο από την κατάρρευση της οροφής ενός τεκτονικού σπηλαίου, γνωστού σήμερα ως Cova do Uro. Η πτώση των 15 μέτρων, ωστόσο, δεν τους σκότωσε αμέσως.

Η Elba, που βαπτίστηκε από τους ερευνητές με  ένα  όνομα κέλτικο που σημαίνει :"αυτή που έρχεται από τα βουνά", επέζησε από το κτύπημα, αλλά καθώς ήταν βαριά  τραυματισμένη, και παγιδευμένη μαζί με τα ζώα, δεν μπόρεσε  να φύγει από την ασβεστώδη  καταβόθρα που διατήρησε  τα οστά της μέχρι και σήμερα. «Η τραγωδία καταγράφηκε» κάτω από το τεράστιο ποσότητα προσχωματικού υλικού που έπεσε στη συνέχεια, λέει ο  "πατέρα" της του εικοστού πρώτου αιώνα,Juan Ramón Vidal Romaní , καθηγητής Γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο της da Coruña και μέλος της Βασιλικής Ακαδημίας  των Επιστημών της  Γαλικίας. Ο άνθρακας  14 αποκάλυψε την ηλικία της, που είναι περίπου 9.300 ετών. Η γενετική ανάλυση έδειξε ότι ήταν  μια γυναίκα με σκούρα  μάτια και  μαλλιά και με δυσανεξία στη λακτόζη, που ανήκε στην απλοομάδα U, χαρακτηριστικό των κυνηγών  - τροφοσυλλεκτών της Ευρώπης, και συγκεκριμένα στον   subhaplotipo U5b1 , που προέρχεται από την Ιβηρική χερσόνησο 16.000 ή 20.000 χρόνια πριν .

Το ελλιπές κρανίο της Elba  εμφανίστηκε το 1996, και τα άλλα ανακτηθέντα οστά βρέθηκαν κάτω από τα συντρίμμια σε διάφορες αποστολές από το 2010 και μετά. Από τη μελέτη των λειψάνων και την έκθεση του ανθρωπολόγου Ιατροδικαστική Fernando Serrulla ήδη στο χέρι, τα μέλη της ομάδας του Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου της Γεωλογίας, Isidro Parga Pondal πραγματοποίησαν μια εργασία  «σχεδόν τύπου  ντετέκτιβ»  για να αναδημιουργήσουν υποθετικά το πιο πιθανό σενάριο του δυστυχήματος. Η Elba, που κατά τη στιγμή του θανάτου της ήταν μεταξύ 20 και 40 ετών, ήταν υποθετικά μια βοσκοπούλα που έκανε τη διαδρομή στο βουνό  σε αναζήτηση  χόρτου, επειδή στην άγρια φύση του Chan do Lindeiro, μεταξύ της Sierra de O Courel και το Os Ancares, στην σημερινή περιοχή  του γαλλικού  Camino de Santiago, δεν είχε ποτέ λιβάδια.

Ο ταλαιπωρημένος  σκελετός της αποκαλύπτει ότι αυτή η γυναίκα ήταν μόνο ενάμισι μέτρο (εργαζόταν με μεγάλα ζώα) και υποτίθεται ότι είχε μια πολύ σκληρή ζωή.Πιθανότατα στην παιδική της ηλικία να είχε υποστεί ένα χτύπημα στο κεφάλι που να προκάλεσε τραύμα στο κρανίο. Ότι τρεφόταν ανεπαρκώς, με μεγάλες περιόδους έλλειψης. Ότι υπέφερε από οστεοαρθρίτιδα και κατά πάσα πιθανότητα υπέφερε για μήνες πριν από το θάνατό της από  ισχυρό πονόδοντο. Έτρωγε κυρίως λαχανικά. Και από το κολλαγόνο συνάγεται ότι  δεν ήταν ακριβώς από την περιοχή, αλλά σίγουρα από κάποια περιοχή  αρκετά κοντινή. Ήταν μια γυναίκα από τη  Γαλικία που συνδέεται και με άλλα οστά που βρέθηκαν στη βόρεια Πορτογαλία.

Η Elba είναι το πρώτο γυναικείο ανθρώπινο απολίθωμα της Μεσολιθικής Εποχής (μετάβαση μεταξύ Παλαιολιθικής και Νεολιθικής Εποχής) που μελετήθηκε γενετικά στην Ιβηρική Χερσόνησο, προγενέστερο κατά δύο χιλιετίες του άνδρα  με τα μπλε μάτια της La Brana (Valdelugueros, León) . Το εύρημα αυτό είναι, επίσης, το πιο παλιό δείγμα που έχει μελετηθεί στην Ευρώπη. Στη Γαλικία, με πιθανή ανθρώπινη παρουσία από τουλάχιστον 300.000 χρόνια πριν, δεν έχει βρεθεί  κανένας σκελετός τόσο παλαιός όσο της  Elba, επειδή το ασβεστώδες έδαφος είναι σπάνιο  και η όξινη σύνθεση του  εδάφους διαλύει τα οστά.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν διεθνείς επιστήμονες από πολλούς διαφορετικούς επιστημονικούς κλάδους,  συγκεντρώθηκαν σε  έκδοση του Ινστιτούτου της Γεωλογίας ( Cadernos do Laboratorio Xeologico de Laxe). Το εξώφυλλο είναι η εικόνα που έφτιαξε η Marga Sanin, πτυχιούχος  Καλών Τεχνών που έχει ειδικευτεί στην διάσωση παλιών προσώπων που έχει σβήσει ο  θάνατος. Η καλλιτέχνης ιατροδικαστής  έχει εργαστεί σε πολλές περιπτώσεις με τον Serrulla, επικεφαλής του Ινστιτούτου της Νομικής Ιατρικής της Γαλικίας (Imelga) στο Verin (Ourense), που αυτή τη φορά επίσης διεύθυνε  την κατασκευή της τρισδιάστατης  προτομής της Elba από τα οστά του κρανίου και από τα δεδομένα που προέρχονται  από άλλες ανθρωπολογικές μελέτες της Μεσολιθικής Εποχής.
Ροσαλία δε Κάστρο, ποιήτρια και μυθιστοριογράφος

«Βλέποντάς  τώρα το πως ήταν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη», δήλωσε ο Vidal Romaní: «Ξέρω πολλές γυναίκες στα βουνά του Lugo που της μοιάζουν πολύ.» Στο  σχέδιο με το μολύβι, το οποίο  είναι μια προσέγγιση, η Έλβα έχει επίσης ομοιότητα με τη  Rosalía de Castro.
SILVIA R. PONTEVEDRA
Απόδοση από τα ισπανικά: Α.Χ.
Πηγή:elpais.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ 7 Μαύρα Βιβλία του Καρλ Γιουνγκ

Ο Κόσμος της Ψυχανάλυσης και η κάθοδος στο υποσυνείδητο: «Μακάριοι οι τρελοί», μου είπε κάποτε ένας φίλος ψυχοθεραπευτής, «γιατί αυτοί έχουν τη μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν τελικά την άκρη». Αυτό που εννοούσε, είναι ότι οι άνθρωποι που ο νους τους βασανίζει σε σημείο να τους κάνει το βίο αβίωτο, είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν να εξετάζουν τα πράγματα σε βάθος μέχρι να βγάλουν άκρη με τον εαυτό τους. Από την άλλη, όσοι νοιώθουν πνευματικά σταθεροί, είναι πολύ πιθανό να συνεχίσουν απλά τη ζωή τους χωρίς ποτέ να νιώσουν επιτακτική την ανάγκη να καταδυθούν βαθύτερα στο τι σημαίνει να είσαι άνθρωπος. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους, που ο πόνος τους οδήγησε σε ένα μακρινό και βαθύ ταξίδι στα νερά του υποσυνείδητου, ήταν ο Καρλ Γιουνγκ, ο διάσημος Ελβετός ψυχαναλυτής και ψυχίατρος. Ο Γιουνγκ υπήρξε ο θεμελιωτής της αναλυτικής ψυχολογίας αλλά για πολλούς σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του δυτικού πολιτισμού, επειδή συνδύασε την επιστήμη της ψυχανάλυσ

Η στοιχειωμένη μονοκατοικία της Άμφισσας

Ο Κόσμος των εγκλωβισμένων ψυχών, μας ταξιδεύει στην Άμφισσα όπου σε μία μονοκατοικία λέγεται ότι συμβαίνουν έντονα παραφυσικά φαινόμενα. Αλήθεια ή δημιούργημα της ανθρώπινης φαντασίας; Κραυγές μέσα στη νύχτα, κοριτσάκια που βολτάρουν στα δωμάτια κι εξαφανίζονται, έπιπλα που κινούνται μόνα τους. Η ιστορία του εγκαταλελειμμένου σπιτιού της οδού Γιδογιάννου στην Άμφισσα ξεκινάει από το 1940 και συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Όλοι στην περιοχή μιλούν για τη στοιχειωμένη μονοκατοικία Είναι ίσως το πιο γνωστό στοιχειωμένο σπίτι της Στερεάς Ελλάδας. Η ερειπωμένη μονοκατοικία της οδού Γιδογιάννου, αριθμός 13 (συμβολικός δεν νομίζετε;) είναι γεμάτη από μακάβριες ιστορίες που εδώ και δεκαετίες είναι γνωστές σε όλους τους κατοίκους της Άμφισσας. Το συγκεκριμένο σπίτι δεν βρίσκεται σε κάποιο απόμερο μέρος της πόλης, ίσα ίσα που σε πολύ κοντινή απόσταση υπάρχουν πολυσύχναστα στέκια. Όμως οι θρύλοι που το ακολουθούν είναι τέτοιοι που οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες προσπαθούν να

Enuma Elish: Το βαβυλωνιακό Ποίημα της Δημιουργίας

Ο βαβυλωνιακός κόσμος μας διηγείται τη δική του εκδοχή για την Δημιουργία του Κόσμου, στο Enuma Elish (Ενούμα Έλις), το  Ποίημα της Δημιουργίας. Περιγραφή του Enuma Elish Γνωστό, επίσης, ως Ποίημα της Δημιουργίας , το Enuma Elish , είναι μια ποιητική σύνθεση βαβυλωνιακής προέλευσης, αποτελούμενη από επτά πινακίδες σφηνοειδούς γραφής, από, περίπου, εκατόν δεκαπέντε έως εκατόν εβδομήντα σειρές, που  χρονολογούνται από τον 18ο ή 17ο αιώνα π.Χ. Σύμφωνα με τους ιστορικούς, αυτό το έργο, που προέρχεται από την Βαβυλώνα, βρέθηκε ανάμεσα στα ερείπια της βιβλιοθήκης του Ασσουρμπανιπάλ, που βρισκόταν στην αρχαία πόλη Νινευή. Οι ειδικοί λένε ότι είναι μια μυθολογική ιστορία που προτίθεται να διηγηθεί τη δημιουργία του γνωστού κόσμου. Η θεματολογία του Enuma Elish Η πλοκή αυτού του μύθου, αρχίζει να εξελίσσεται χρονικά σε μία εποχή πριν από τη δημιουργία της ανθρωπότητας, που περιγράφεται ως η στιγμή που ο ουρανός και η γη δεν είχαν ακόμα ένα όνομα. Σύμφωνα

Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: οι Άσχημες Αδελφές και η Μητριά Οι αδελφές της Σταχτοπούτας, που συχνά αναφέρονται σαν οι Άσχημες Αδελφές, δεν είναι πάντα εξωτερικά άσχημες. Σε μερικές παραλλαγές είναι πολύ όμορφες εξωτερικά αλλά φανερώνουν μιαν εσωτερική και πνευματική ασχήμια. Στη γερμανική παραλλαγή έχουν "όμορφο πρόσωπο αλλά κακή καρδιά" και αντιπροσωπεύουν τις δυνάμεις του κακού που βρίσκονται στην αγένεια, την απληστία, τη ζήλεια και τη ματαιοδοξία. Η μητριά αντιπροσωπεύει τη σκοτεινή και καταστροφική όψη της γυναικείας φύσης, που σε άλλα παραμύθια τη βλέπουμε στην κακιά μάγισσα. Οι μητριές, όπως αυτές της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης, συμβολίζουν ακόμη τον Χαμένο Παράδεισο και τη σκληρή πραγματικότητα ενός κόσμου, στον οποίο το άτομο αντιμετωπίζει αυτή τη σκοτεινή πλευρά της Μεγάλης Μητέρας. Σε μερικές παραλλαγές, η νεκρή μητέρα της Σταχτοπούτας παίζει έναν σημαντικό ρόλο. Εμφανίζεται στην κόρη της δίνοντάς της μαγικά ξόρκια, ή εμφανίζετα

Εδιμβούργο: Η σκοτεινή πλευρά της παραμυθένιας πόλης

Ο κόσμος των πνευμάτων και του υπερφυσικού έχει απλώσει το πέπλο του πάνω από την Σκωτία εδώ και αιώνες. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει την περιοχή με την Λίμνη του Λόχ Νες και τις ιστορίες για το τέρας που μερικοί υποστηρίζουν πως κρύβεται μέσα στα σκοτεινά νερά της. Ωστόσο, οι περισσότερες πόλεις και χωριά έχουν κάποια ιστορία φαντασμάτων, που έχει περάσει από γενιά σε γενιά, να διηγηθούν. Η παραμυθένια πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο, δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς θεωρείται μια από τις πιο στοιχειωμένες πόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πίσω από την παραμυθένια ομορφιά τα αρχαία, τα στενά δρομάκια της παλιάς πόλης κρύβουν τρομακτικούς μύθους και ιστορίες φαντασμάτων. Η πλούσια ιστορία της πόλης και οι αναφορές περί παράξενης και υπερφυσικής δραστηριότητας έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον για τους κυνηγούς φαντασμάτων και τους ατρόμητους λάτρεις μεταφυσικών φαινομένων από όλο τον κόσμο. Μάλιστα, αν κάποιος κάνει μια γρήγορη έρευνα στο διαδίκτυο πριν επισκεφτεί τη σκωτσέ

Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές, El Greco

Ο Κόσμος  της Ζωγραφικής σε συνδυασμό με το θρησκευτικό συναίσθημα του Κόσμου των Ανθρώπων δημιουργεί αθάνατα έργα τέχνης, όπως ο πίνακας ζωγραφικής, Cristo Crucificado con dos donantes( Ο Εσταυρωμένος Χριστός με δύο δωρητές) ένας από τους  πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (El Greco) που χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Ο πίνακας δημιουργήθηκε γύρω στο 1590 και σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι. Τον πίνακα παρήγγειλε το ένα από τα δύο πρόσωπα που βρίσκονται δεξιά και αριστερά από τον Σταυρό, με το σκοπό να τοποθετηθεί σε ένα μοναστήρι στο Τολέδο. Ο πίνακας χαρακτηρίζεται για την πρωτοτυπία του. Το πρώτο πρωτότυπο χαρακτηριστικό του έργου είναι οι δύο δωρητές, οι οποίοι βρίσκονται τοποθετημένοι εκεί που παραδοσιακά έπρεπε να βρίσκονται η Μητέρα του Χριστού Μαρία και ο Απόστολος Ιωάννης. Άλλα χαρακτηριστικά είναι η χρήση ψυχρών χρωμάτων,  οι επιμήκεις μορφές, η απουσία του τοπίου, το οποίο αντικαθίσταται από σύννεφα σε κίνηση, που φέρνουν στο νου το σκ

Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός

Ο συμβολικός Κόσμος των παραμυθιών: Σταχτοπούτα: η Μεταμόρφωση και ο Χορός Για να μπορέσει η Σταχτοπούτα να πάει στον χορό και να συναντήσει τον Πρίγκηπα, ποντίκια και σαύρες μεταμορφώνονται σε άλογα. Και τα δύο αυτά όντα ζουν σε σκοτεινά μέρη και επομένως έχουν φιλικές σχέσεις με τις υποχθόνιες δυνάμεις που συναντάμε στο τζάκι. Και τα δύο υπακούν στον Σμινθέα Απόλλωνα, βασιλιά των Ποντικιών, και τώρα μετατρέπονται στα χρυσά ή άσπρα άλογά του. Είναι επίσης αφιερωμένα στον Ρούντρα, τον Βεδικό θεό που σχετίζεται με τα ποντίκια. Η παραλλαγή του Περρώ μετατρέπει μια κολοκύθα σε άμαξα, όμως σε άλλες πηγές συναντάμε όλο και πιο ενδιαφέροντα μέσα μεταφοράς. Με τα πόδια, μέσα σ' ένα αμαξάκι με δούλους ν' ακολουθούν, σε μια μεγάλη άμαξα με έξι άλογα με δούλους και υπηρέτες ν' ακολουθούν, και τέλος, με ακόμα μεγαλύτερη χλιδή. Η κολοκύθα εμφανίζεται σε δύο ακόμα παραλλαγές. Στη σουηδική, όπου η κολοκύθα μετατρέπεται σε άμαξα, τα ποντίκια σε άλογα και οι κάμπιες σε υπηρέτε

Σταχτοπούτα: το Τζάκι και ο συμβολισμός του

Στον Κόσμο των παραμυθιών οι ήρωες και οι ηρωίδες παλεύουν για να ανακαλύψουν την πραγματική τους δύναμη και τον εσωτερικό τους κόσμο για να φθάσουν, έτσι, στην ωριμότητα. Κάθε παραμύθι έχει τους δικούς του αρχετυπικούς συμβολισμούς. Η Σταχτοπούτα είναι ένα παραμύθι παγκοσμίως γνωστό. Η Jean C. Cooper, στο βιβλίο της:   Fairy Tales. Allegories of the Inner Life ( Ο Θαυμαστός Κόσμος των Παραμυθιών. Αλληγορίες της Εσωτερικής Ζωής. Πορεία προς την Ωριμότητα ,μετφρ. Θύμης Μαλαμόπουλος, Εκδ. Θυμάρι, Αθήνα,1983) αναλύει, μεταξύ άλλων, και τον αρχετυπικό συμβολισμό του παραμυθιού της Σταχτοπούτας, αρχής γενομένης από το "τζάκι": Η Σταχτοπούτα "Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε ένας άντρας που παντρεύτηκε δύο φορές. Από την πρώτη γυναίκα του απόκτησε μια κόρη. Η Έλλα πήρε από την μητέρα της και ήταν γλυκειά κι ευγενική..." Έτσι αρχίζει ο Έντμοντ Ντουλάκ τη γαλλική διασκευή του πιο γνωστού παραμυθιού στον κόσμο. Τον περασμένο αιώνα(19ο), η Marian Roalfe Cox (1860–1916)

Η παράξενη περίπτωση των Gillian &Jennifer Pollock: τα Δίδυμα κορίτσια που πεθαίνουν και ξαναγεννιούνται από την ίδια μητέρα

Ο Κόσμος των ιστοριών μετενσάρκωσης, μας διηγείται την παράξενη ιστορία της οικογένειας Pollock. Αλήθεια ή ευσεβής πόθος των γονέων; O John και η Florence Pollock ζούσαν στο Hexham της Αγγλίας και μετά τον γάμο τους έφεραν στον κόσμο δυο κόρες, τις Jacqueline και την Joanna. Στις 5 Μαΐου του 1957 η εξάχρονη Jacqueline, η εντεκάχρονη Joanna και ο φίλος τους Anthony Layden συναντήθηκαν για να πάνε στην εκκλησία. Στον δρόμο προς την εκκλησία ένας οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να παρασύρει τα τρία παιδιά και να χάσουν τη ζωή τους ακαριαία. Οι δύο γονείς συντετριμμένοι απο τον χαμό των κοριτσιών τους ζούσαν με την ελπίδα της γέννησης ενός άλλου παιδιού. Ένα χρόνο αργότερα η Florence έμεινε έγκυος. Αν και ο ιατρός τους διαβεβαίωνε πως θα έφερναν στον κόσμο ένα μωρό ο John διαφωνούσε μαζί του και υποστήριζε πως η γυναίκα του κυοφορούσε δίδυμα πιστεύοντας πως θα ερχόταν στον κόσμο μετενσαρκωμένες οι δυο χαμένες του κόρες. Στις 4 Οκτωβρίου του 1958 ο John επαληθεύ

Πατέρα, είσαι εδώ;

Ο Κόσμος των παράξενων φαινομένων, που παρουσιάζονται σε κατοικίες ή ανθρώπους μετά την απώλεια αγαπημένων τους προσώπων, έχει να μας διηγηθεί πολλές και παράδοξες ιστορίες για τις οποίες δεν δόθηκε ποτέ καμία εξήγηση. Ανάλογη είναι και η ιστορία ενός κοριτσιού που βίωσε περίεργες και μη αναμενόμενες εμπειρίες μετά την αναχώρηση του πατέρα της από τον τρισδιάστατο κόσμο μας.  ΠΑΤΕΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; Ένα κορίτσι, του οποίου ο πατέρας πέθανε πριν κάποια χρόνια,   διαβεβαιώνει ότι δύο μέρες μετά το τραγικό συμβάν άρχισαν να συμβαίνουν περίεργα φαινόμενα   στο σπίτι της. Σύμφωνα με διηγήσεις της μία μέρα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι των γονέων της ένιωσε ότι κάποιος την χάιδευε στο πρόσωπο. Κάθε φορά που βρισκόταν μόνη, ακουγόντουσαν θόρυβοι σε όλο το σπίτι. Κανένας δεν την πίστευε αλλά, όταν μία μέρα που η μικρή ξαδέρφη της έμεινε μαζί της, και αναγκάστηκαν να φύγουν από το σπίτι γιατί η μικρούλα φοβήθηκε από τους παράξενου θορύβους, άρχισαν να την πιστεύουν. Η τηλεόραση του δωματίο

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Σε 24 ώρες